Реагування на критику — Миколаївська обласна державна адміністрація
Миколаївська обласна
державна адміністрація
офіційний сайт
Важлива інформація для громадян, вимушених залишити свої оселі.

Реагування на критику

Щодо житлових проблем багатодітної матері Вікторії Дворецької

В інформаційному матеріалі "Изнанка жизни: в Николаеве женщина с шестью детьми уже три года живет в подвале" Інтернет-видання Новости-N порушено проблемну ситуацію щодо умов проживання багатодітної родини Дворецької В.Й.

За дорученням голови Миколаївської облдержадміністрації проблемне питання розглянуто департаментом соціального захисту населення облдержадміністрації, службою у справах дітей облдержадміністрацій та виконавчим комітетом Миколаївської міської ради.
За результатами розгляду встановлено таке. Дворецька Вікторія Йосипівна, яка проживає по вул. Севастопольська, має шестеро дітей: Дворецький Володимир Миколайович, Дворецький Дмитро Миколайович, Дворецький Ярослав Миколайович, Дворецький Богдан Сергійович, Дворецька Маргарита Сергіївна та Дворецький Ростислав Сергійович.
Заявниця не працює, здійснює догляд за дитиною до досягнення нею трирічного віку.
З 01.11.2013 року заявниця перебуває на обліку у відділі соціальних виплат управління соціальних виплат і компенсацій Центрального району та отримує:
- допомогу при народженні п’ятої дитини (2011р.н.) у розмірі 1271,11 грн. та при народженні шостої дитини у розмірі 1485,00 грн.;
- допомогу на шістьох дітей одиноким матерям в сумі 2010,00 грн. щомісяця;
- допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку (на двох дітей) сума якої станом на 01.06.2014 - 260,00 грн. щомісяця.
21.05.2014 Миколаївським міським центром соціальних служб для дітей, сім'ї та молоді здійснено соціальне інспектування сім'ї та рішенням комісії з питань захисту прав дитини (03.06.2014р.) сім'я взята під соціальний супровід.
05.06.2014 службою у справах дітей адміністрації Центрального району було виявлено, що Дворецька В.Й. у зв’язку із загрозою переривання вагітності була госпіталізована до лікарні швидкої медичної допомоги. Діти залишились без нагляду в незадовільних побутових умовах, без продуктів харчування, тому дітей було вилучено з сім'ї. Володимир, Дмитро, Ярослав та Богдан влаштовані до комунального закладу "Миколаївський центр соціально-психологічної реабілітації дітей" Миколаївської обласної ради, Маргарита та Ростислав – до міської дитячої лікарні №2. Наразі діти проходять медичне обстеження.
Враховуючи, що Дворецька В.Й. перебувала на лікуванні, питання про позбавлення її батьківських прав, або відібрання дітей без позбавлення батьківських прав за рішенням суду наразі не розглядається.
За інформацією медичного закладу 19.06.2014 Дворецька В.Й. виписана з лікарні.
20.06.2014 сім’ю відвідають спеціалісти Миколаївського міського центру соціальних служб для дітей, сім'ї та молоді та служби у справах дітей з метою надання допомоги сім’ї.
За інформацію виконавчого комітету Миколаївської міської ради Дворецька В.Й. перебувала на контролі для виділення житла зі звільненого фонду. Сім’ї була надана, за її письмовою згодою, квартира по вул. Севастопольській для тимчасового проживання без реєстрації.
На підставі рішення виконавчого комітету Миколаївської міської ради від 26.01.2011 №87 вищевказана квартира може використовуватися тільки як маневровий фонд міста.
У лютому 2013 року головним спеціалістом відділу обліку та розподілу житла Миколаївської міської ради Зощенко О.А., членом громадської комісії з житлових питань Цегельною Н.М. за результатом виїзду до місця проживання Дворецької В.Й. було встановлено, що квартира знаходиться в дуже занедбаному стані, хоча на момент надання квартири стан її був задовільним.
Дворецька В.Й. перебуває на обліку потребуючих поліпшення житлових умов при виконавчому комітеті Миколаївської міської ради з 24.04.2008 року у загальній черзі по місту за №5608, у списках на першочергове отримання житла, як багатодітна сім’я – за №1712, у позачергових списках з 22.02.2013 - №404.
В черзі по місту попереду Дворецької В.Й. перебуває 20 багатодітних сімей, які мають 5 і більше дітей.
Квартиру, яка відповідає вимогам житлового кодексу, Дворецька В.Й. отримає по підходу черги.
Наразі, до підходу черги, вишукується можливість переселення Дворецької В.Й. та дітей з маневрового фонду в інше житло без зняття з черги.

Щодо акції протесту працівників автобази миколаївської Дирекції «Укрпошти»

У газеті «Голос України», №88 за 07.05.2014 «Акція протесту працівників автобази миколаївської Дирекції «Укрпошти», обурених діями нового керівника Е.Давидова» порушено проблему щодо ігнорування проблем працівників підприємства та зниження зарплат.
За інформацією наданою Миколаївською дирекцією Українського державного підприємства поштового звязку «Укрпошта» Миколаївська облдержадміністрація повідомляє наступне.
Розпорядженням Миколаївської дирекції УДППЗ «Укрпошта» від 12.08.13 №175 був затверджений План додаткових заходів щодо посилення безпеки працівників та рівня схоронності поштових відправлень, готівкових коштів і товарно-матеріальних цінностей Миколаївської дирекції УДППЗ «Укрпошта». У відповідності до зазначеного плану передбачалось, зокрема, часткове бронювання 14 одиниць автотранспорту, закупівля додатково 16 автомобілів з їх наступним частковим бронюванням, закупівля спеціалізованих броньованих транспортних засобів у кількості 5 одиниць. Орієнтовна вартість заходів, передбачених Планом, складає 10,3 млн. грн., з них переобладнання наявного транспорту та закупівля нового – 8,33 млн. грн.
Разом з тим, виконати вказані заходи протягом 2014 року неможливо, оскільки за результатами діяльності протягом останніх років підприємство отримує значні збитки.
Крім того, при дослідженні питання технічного переобладнання автомобілів встановлено, що виконання зазначених заходів технічно неможливо в зв’язку з конструктивними особливостями наявного автотранспорту.
Однак, Програмою технічного розвитку Миколаївської дирекції УДППЗ «Укрпошта» на 2014 рік передбачено оновлення бронежилетів та додаткове придбання зброї і набоїв, приладів охоронної сигналізації, засобів відеоспостереження тощо.
Додатково заплановано укріплення головної каси дирекції, в зв’язку з чим в ІV кварталі 2013 року здійснено закупівлю необхідних матеріалів. Витрати на оформлення проектно-кошторисної документації передбачено Планом технічного розвитку підприємства.
Вказані заході буде виконано після затвердження Програми технічного розвитку Миколаївської дирекції та отримання відповідного фінансування.
У зв‘язку з тим, що бюджет витрат на оплату праці з нарахуваннями на 2014 рік було закладено з дефіцитом у розмірі 5 млн. грн. (дефіцит ФОП – у розмірі 3 ,7 млн. грн., нарахування – 1,3 млн. грн.), керівництвом Миколаївської дирекції УДППЗ «Укрпошта» вжито заходи, які вирішили декілька важливих завдань, а саме:
- стабілізація фінансового стану дирекції, дотримання у 2014 році фактичного бюджету витрат на оплату праці в межах запланованого кошторису;
- збереження робочих місць і кваліфікованих працівників, запобігання масового звільнення працівників;
- забезпечення безперебійної, планомірної діяльності дирекції з виконання державних та соціальних функцій.
До того ж, колективу автобази вони торкнулися у найменшій мірі: водіям, за домовленістю з колективом, на 3% (з 10% до 7%) знижено надбавку за інтенсивність праці, передбачену Колективним договором. У перерахуванні на грошовий еквівалент це склало біля 70 грн. на місяць.
Дійсно, під час виробничої наради на автобазі 05.05.14, в якій брали участь представники керівництва дирекції та профспілкового активу, з метою доведення шляхів вирішення спірних питань, в тому числі щодо списання палива, лунали поодинокі заклики до страйку, але вони не знайшли підтримки переважної більшості водіїв. До відома працівників автобази були доведені пропозиції керівництва дирекції з врегулювання спірних питань, які водії сприйняли з порозумінням. З ними була досягнута домовленість про забезпечення організації перевезень на наступний робочий день, 06.05.14.
За домовленістю з колективом автобази, досягнутою під час виробничої наради, цього ж дня, 05.05.14, видано наказ Миколаївської дирекції, яким скасовувався спірний, з точки зору водіїв, механізм списання палива. Цього ж дня даний наказ був направлений для доведення до відома працівників автобази.
06.05.14, під час чергової виробничої наради, до колективу автобази в рамках конструктивного діалогу керівництвом дирекції була доведена позиція, як з питань списання палива та організації контролю за рухом автотранспорту, так і з інших питань, що хвилюють керівництво дирекції та працівників даного структурного підрозділу (технічна укріпленість, оплата праці, децентралізація закупівель паливно-мастильних матеріалів, технологічна та трудова дисципліна тощо).

На даний момент даний структурний підрозділ Миколаївської дирекції працює в штатному режимі з забезпеченням виконання всіх належних функції. Ситуація напруження, невдоволення членів колективу відсутня.

Щодо заборгованості із заробітної плати на миколаївському підприємстві громадської організації інвалідів «Літопис»

У місцевих газетах «Партнер информ», №10 за 19.03.2014 - «Действующее предприятие инвалидов на грани банкротства из-за задолженности бюджетных учреждений Украины! Катастрофическая сумма долга приближается к полумиллиону гривен!» та «Рідне Прибужжя», №12 за 20.03.2014 - «Кто спасет «Літопис»?» порушено проблему щодо заборгованості із заробітної плати на миколаївському підприємстві громадської організації інвалідів «Літопис».

За інформацію, наданою головним управлінням Державної казначейської служби України у Миколаївській області, Миколаївська облдержадміністрація повідомляє таке.
Державна казначейська служба України у своїй діяльності керується Конституцією України та законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства фінансів України, дорученнями Президента України і Міністра фінансів України, Положенням про Головне управління Державного казначейства України у Миколаївській області, затвердженим наказом Державної казначейської служби України від 21.11.2011 №117, іншими актами законодавства України.
Здійснюючи у межах своїх повноважень контроль за дотриманням бюджетного законодавства учасниками бюджетного процесу, Державна казначейська служба України забезпечує казначейське обслуговування державного та місцевих бюджетів на основі ведення єдиного казначейського рахунка.
Враховуючи вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 01.03.2014 №65 «Про економію державних коштів та недопущення втрат бюджету», органи Державної казначейської служби України забезпечують виконання насамперед захищених статей видатків бюджету, а саме: виплату заробітної плати, стипендії, оплату комунальних послуг та енергоносіїв, продуктів харчування, медикаментів тощо. Платежі за іншими видатками проводяться з урахуванням ресурсної забезпеченості загального фонду Державного бюджету України, наявних та прогнозованих залишків коштів на єдиному казначейському рахунку, зареєстрованих бюджетних зобов’язань та пріоритетності проведених видатків.
За станом на 21.03.2014 платіжні доручення надано розпорядниками бюджетних коштів Миколаївської області на погашення кредиторської заборгованості за 2013 рік перед підприємством громадської організації інвалідів «Літопис» у сумі 10405,33 грн. оплачено у повному обсязі. З 18 до 23 березня ц.р. за надані підприємством послуги протягом 2014 року оплачено 18080 грн.
Органи Державної казначейської служби України вживають усі можливі заходи щодо проведення у повному обсязі розрахунків згідно наданих платіжних доручень розпорядників коштів державного та місцевих бюджетів.

Щодо недофінансування реконструкції покрівлі дошкільного навчального закладу №60 міста Миколаєва

В інформаційній програмі «Факти» телеканалу "ICTV" 13 лютого 2014 року порушено питання недофінансування реконструкції покрівлі дошкільного навчального закладу №60 міста Миколаєва.
За дорученням голови Миколаївської облдержадміністрації ситуацію, з урахуванням раніше наданих доручень, розглянуто виконавчим комітетом Миколаївської міської ради спільно з головним управлінням Державного казначейства України у Миколаївській області та вживаються заходи щодо завершення ремонтних робіт.
За інформацією виконавчого комітету Миколаївської міської ради в міському бюджеті 2013 року були передбачені кошти на реконструкцію покрівлі ДНЗ №60 з м’якої на шатрову. Відповідно до помісячного розпису кошти були заплановані на вересень-жовтень. Управлінням освіти Миколаївської міської ради було замовлено проектно-кошторисну документацію, отримано позитивний експертний висновок, Декларацію на початок робіт та укладено Договір з ТОВ "ПІК-Гарант" на виконання реконструкції покрівлі ДНЗ №60, згідно з яким замовник протягом 5 робочих днів має здійснити 30% авансову оплату. Незважаючи на відсутність фінансування, підрядником були розпочаті роботи і до кінця 2013 року було виконано біля 40% від загального обсягу робіт. Протягом 2013 року підряднику сплачено лише 10% вартості робіт. Станом на 01.01.2014 р. зареєстрована кредиторська заборгованість у сумі 163417,77 грн.
Роботи підрядником були припинені у зв’язку з відсутністю відповідного фінансування.
Внаслідок погодних умов (сніг, дощ) ситуація погіршилась, однак дітям забезпечені належні умови перебування у садочку: дітей з ІІ поверху переведено на перший.

В міському бюджеті 2014 року у повному обсязі передбачені кошти на завершення робіт (відповідно до помісячного розпису кошти заплановані на березень, квітень, липень). Міська влада вживає заходів щодо прискорення фінансування відповідних робіт з реконструкції покрівлі ДНЗ №60 та тримає зазначене питання на постійному контролі.

Щодо забезпечення питною водою жителів сіл Катеринівка та Весняна Квітка Веселинівського району

В інформаційній програмі "ТСН" телеканалу "1+1" 12 лютого 2014 року порушено питання забезпечення питною водою жителів сіл Катеринівка та Весняна Квітка Веселинівського району.

За дорученням голови Миколаївської облдержадміністрації ситуацію, з урахуванням раніше наданих доручень, розглянуто управлінням житлово-комунального господарства облдержадміністрації, Веселинівською райдержадміністрацією та вжито заходів щодо поновлення подачі води.
Зокрема, з урахуванням критичних звернень громадян с. Катеринівка та с. Весняна Квітка Веселинівського району щодо підвищення тарифів на послуги централізованого водопостачання було здійснено перевірку організації надання послуг з боку Катеринівської сільської ради та ТОВ "Гарант-Агро" і виявлені порушення діючого законодавства та нормативно-правових актів в сфері централізованого водопостачання.
На адресу Веселинівської райдержадміністрації направлено доручення голови облдержадміністрації щодо усунення за участю Катеринівської сільської ради виявлених порушень та забезпечення централізованого водопостачання на підставі ліцензування господарської діяльності та тарифоутворення згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 № 869.
З метою відновлення надання послуг з централізованого водопостачання та приведення їх у відповідність до вимог чинного законодавства 12.02.2014 проведено засідання районної комісії ТЕБ та НС Веселинівської райдержадміністрації, за результатами якої вирішено провести позачергове засідання сесії Катеринівської сільської ради, до складу якої входить також с. Весняна Квітка щодо визначення виконавця послуг та відновлення централізованого водопостачання.
Рішенням Катеринівської сільської ради від 14.02.2014 № 2 "Про передачу в оренду об'єктів централізованого водопостачання сіл Катеринівка, Весняна Квітка фізичній особі-підприємцю Коханевич Аллі Іванівні" вирішено передати в оренду зазначеному підприємцю 6 артсвердловин, башту Рожновського, 11,5 км водогону централізованого водопостачання, а також земельні ділянки для обслуговування об'єктів централізованого водопостачання загальною площею 3750 м2.
Станом на 14.02.2014 відновлено водопостачання с. Весняна Квітка та с. Катеринівка (частково). Для забезпечення водопостачання жителів с. Катеринівка ведуться ремонтні роботи на ділянці мережі водопостачання з кінцевим терміном завершення робіт до 15.02.2014.
Проблема з водопостачанням у с.Широкий Лан Веселинівського району відсутня.
Питання організації надання послуг централізованого водопостачання та розрахунків, затвердження тарифів на зазначені послуги для жителів с. Катеринівка та с. Весняна Квітка знаходиться на постійному контролі Веселинівської райдержадміністрації.

Відповідь на звернення голови Миколаївської обласної профспілкової організації Всеукраїнської професійної спілки працівників малого та середнього бізнесу «Єднання» Герасимчук О. А.

Посилання на звернення:
http://proforg.mk.ua/zvernennja-golovi-profspilki-do-brodsjkogo-m.-%D1%96.-ta-lusti-v.-v.-shodo-dijaljnosti-derjpidpriyemnictva-ukrayini.html
Відповідь облдержадміністрації на це звернення наведено нижче:
13.12.2013 №4938/0/05-59/3-13
Голові Миколаївської обласної
профспілкової організації
Всеукраїнської професійної спілки
працівників малого та середнього
бізнесу «Єднання»
Герасимчук О.А.
Шановна Олена Андріївна!
На Ваше звернення щодо призначення на посаду головного спеціаліста відділу представництва Держпідприємництва у Миколаївській, Запорізькій та Одеській областях Горбова О.В. без обговорення зазначеної кандидатури з бізнес-спільнотою Миколаївського регіону повідомляємо таке.
Облдержадміністрацією здійснювалось погодження призначення тількиМунтянова О.С. як кандидатури на посаду начальника відділу представництва у Миколаївській, Запорізькій та Одеській областях управління представництв у Східному та Південному регіонах департаменту розвитку підприємництва Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва (лист облдержадміністрації від 04.03.2013 №319/0/05-6/2-13) за поданням Держпідприємництва (лист від 710/0/20-13 від 25.01.2013) та відповідно до Порядку призначення на посади керівників територіальних органів центральних органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.01.2012 №45. Зазначеним Порядком не передбачено обговорення або погодження кандидатур на такі призначення із громадськими організаціями.
Держпідприємництвом було призначено Горбова О.В. на посаду головного спеціаліста відділу представництва у Миколаївській, Запорізькій та Одеській областях без погодження з Миколаївською облдержадміністрацією, оскільки при призначенні фахівців на такі посади територіальних представництв погодження з облдержадміністраціями не передбачено.
Пропозицій з боку обласної профспілкової організації Всеукраїнської професійної спілки працівників малого та середнього бізнесу «Єднання» щодо консультацій та обговорень з цього приводу до облдержадміністрації не надходило.
На цей час О.В.Горбова звільнено із займаної посади у зв’язку із переходом на нове місто роботи.
Організація взаємодії з громадськими організаціями підприємців, їх спілками та учасниками ринків за галузевим принципом, на яку Ви посилаєтесь у своєму зверненні (п.п. 51 Положення про Державну службу України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва, затвердженого Указом Президента України №237/2012 від 30.3.2012), відноситься, згідно з п. 4 цього Положення, до напрямів діяльності Держпідприємництва, а не до порядку призначення працівників на посади своїх територіальних представництв.
Одночасно вважаємо за доцільне повідомити, що згідно із розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.11.2013 №948-р «Про погодження реорганізації територіальних органів Державної служби з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва» наразі відбувається реорганізація територіальних представництв Держпідприємництва.
З метою підвищення ефективності взаємодії територіальних підрозділів Держпідприємництва з місцевою владою та підприємцями зазначеним розпорядженням передбачається оптимізація структури територіальних органів шляхом перетворення управлінь, які опікувались двома або трьома областями, у сектори в кожній області, що дозволить більш ефективно співпрацювати як із керівництвом адміністративно-територіальної одиниці, так і з бізнес-середовищем.
Питання щодо погодження з облдержадміністраціями кандидатур працівників для призначення у новостворені сектори визначатиме Держпідприємництво відповідно до вимог чинного законодавства.
З повагою,
заступник голови облдержадміністрації,
виконувач функцій і повноважень
голови облдержадміністрації В.В.Луста

Про фінансування Миколаївського зоопарку

У газеті «Голос України» №212 від 12.11.2013 порушено питання щодо фінансування Миколаївського зоопарку.
За інформацією виконавчого комітету Миколаївської міської ради комунальна установа Миколаївський зоопарк є природоохоронною, науково-дослідною та культурно-освітньої установою, яка веде госпрозрахункову діяльність, але не має на меті отримання прибутку. У зв’язку з цим, зоопарк є одержувачем коштів місцевого бюджету міста Миколаєва за міською комплексною програмою «Культура» на 2013-2017 роки.
Станом на 14.11.2013 через затримку у виконанні платіжних доручень Головним управлінням державної казначейської служби України міста Миколаєва на рахунку КУ Миколаївський зоопарк знаходиться проплата за корма - 478,051 грн..

Керівництвом КУ Миколаївський зоопарк проведено переговори з постачальниками щодо поставки кормів у борг. Рахунки за корма тваринам у листопаді поточного року проплачуються за рахунок власних коштів від господарської діяльності та спонсорських надходжень.

Щодо розгляду інформації про використання коштів субвенцій, виділених у 2012 році Миколаївській області

На виконання доручення Прем’єр-міністра України від 21.01.2013 № 2739/1/1-13 щодо розгляду інформації про використання коштів субвенцій, виділених у 2012 році Миколаївській області згідно із Законом України “Про Державний бюджет України на 2012 рік”, облдержадміністрація повідомляє таке.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2012 №339 “Про затвердження Порядку та умов надання у 2012 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання медичного обладнання (мамографічного, рентгенологічного та апаратів ультразвукової діагностики) вітчизняного виробництва” проведено процедури закупівлі зазначеного медичного обладнання та укладено відповідні договори з постачальниками, згідно з якими оплата здійснюється за фактом поставки.

2012 року закладами охорони здоров’я Миколаївській області своєчасно проведено процедури закупівель, отримано та введено в експлуатацію придбане медичне обладнання. Затримка введення в експлуатацію придбаного обладнання в деяких закладах охорони здоров'я пояснюється специфічними ремонтними роботами, які необхідно було провести для встановлення високоточного медичного обладнання. На даний час ремонтні роботи завершені та все придбане обладнання введено в експлуатацію.

Роз’яснення з приводу ремонту аварійного будинку за адресою вул. В.Морська, 97

В інформаційній програмі «ТСН» 21 вересня 2013 року порушено питання ремонту аварійного будинку за адресою вул. В.Морська, 97 м. Миколаїв.

За інформацією виконавчого комітету Миколаївської міської ради 16 липня 2013 року о 23:00 надійшов сигнал від оперативного чергового ГУ ДСНС у Миколаївській області, що сталося раптове руйнування житлового будинку за адресою вул. В.Морська, 97.
Житловий будинок трьохквартирний, одноповерховий, розмірами 10х15 м, стіни кам’яні, перекриття – дерев’яні балки, покрівля шиферна. В будинку мешкає 10 осіб.
Внаслідок раптового руйнування перекриття підвального приміщення одноповерхового житлового будинку утворився провал розміром 5х6 метрів та глибиною 3,5 м. Елементами зруйнованих перегородок та над підвального перекриття було заблоковано мешканку будинку.
Для проведення невідкладних аварійно-рятувальних робіт залучалося аварійно-рятувальне відділення АРЗ СП, чергова зміна ОКЦ, пожежно-рятувальне відділення Миколаївського ВГРАРЗ. О 23:40 16.07.2013 постраждалу було деблоковано та госпіталізовано у стані середньої важкості з попереднім діагнозом: травма хребта, грудної клітини та синдромом тривалого здавлювання.
На місці події працювала оперативна група ДСНС України у Миколаївській області, чергове відділення Миколаївського ВГРАРЗ, бригада медичної швидкої допомоги, слідчо-оперативна група Центрального РВ УМВС України у Миколаївські області.
Станом на 8:00 17.07.2013 міською комісією здійснено детальне обстеження, складено акт. В ході обстеження встановлено, що у зв’язку з руйнуванням надпідвального перекриття пошкоджені квартири №13, №14, №16, де прописано 10 осіб.
Станом на 17.07.2013 проживало 8 чоловік, які потребували негайного відселення. У квартирах №13 та №16була зруйнована система каналізації, водопроводу, відключено електропостачання. Мешканці квартири №13 – 5 осіб, від переселення в запропонований житловий фонд міста відмовились, мешканці квартири №16 – 3 особи, не дали згоду на тимчасове відселення.
Відділом обліку та розподілу житла Миколаївської міської ради організовано розміщення 3 мешканців будинку, квартири яких постраждали внаслідок руйнування, в мебльованому житловому приміщенні гуртожитку за адресою вул. Бутоми, 9.
Силами чергового відділення Миколаївського ВГРАРЗ були проведені роботи щодо розчистки завалів і підняття особистих речей постраждалих.
Між департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради та НДЦ "Будівельних конструкцій" укладено договір від 09.08.2013 №422 для проведення інженерно-геологічних вишукувань та визначення технічного стану будівельних конструкцій на суму 24,791 тис. грн.. 29.08.2013 підприємством надані висновки та пропозиції обстеження, згідно яких основними факторами, які спричинили обвал, були експлуатація всього підвального приміщення з порушенням будівельних норм та експлуатація водонесучих комунікацій квартир №13 та №16 виконувалась з порушенням будівельних норм та правил, що і призвело до обрушення по квартирі №16.
04.09.2013 між департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради та ТОВ "Южный город" укладено договір №21/538 на виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт житлового будинку по вул. В.Морська, 97 на суму 13,622 тис. грн.. На сьогодні виготовлення ПКД перебуває на завершальній стадії етапі і результати очікуються до 01.10.2013.
Після отримання проектно-кошторисної документації та позитивного висновку до неї від Миколаївської філії ДП "Укрдержекспертиза" будуть розпочаті роботи з капітального ремонту будинку за вищевказаною адресою.
Орієнтовний термін початку виконання ремонтних робіт – жовтень поточного року. Термін виконання робіт – 1 місяць. Кошти на проведення ремонтних робіт передбачені у міському бюджеті.

Питання перебуває на контролі департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради.

Миколаївський обласний центр зайнятості роз’яснює, або коментарі до «дослідження»

Миколаївська облдержадміністрація надає роз′яснення з питання використання земель військового містечка № 62 в м. Миколаєві, яке порушувалось в інформаційній програмі «Факти» телеканалу ICTV 24 червня 2013 року.

За інформацію Миколаївської міської ради рішенням міської ради від 25.07.2000 №17/1 «Про взяття за основу переліку об′єктів зеленого господарства, віднесених до територій рекреаційного призначення м. Миколаєва» було визначено перелік таких об′єктів. «Зелена зона» в мікрорайоні «Леваневців», про яку йшлося в сюжеті, до цього переліку не увійшла.

Рішенням Миколаївської міської ради від 12.07.200 №21/2 було надано згоду на прийняття до комунальної власності територіальної громади міста Миколаєва об′єктів житлового фонду та комунального призначення Миколаївської квартирно-експлуатаційної частини, з подальшим оформленням землевпорядної документації з метою вилучення земельних ділянок, на яких знаходяться ці об′єкти та передачі до земель міського запасу для подальшого відведення цих земельних ділянок в установленому порядку.

Рішенням Миколаївської міської ради від 09.10.2006 №7/13 було затверджено схему розподілу земель на території військового містечка №62 по вул. Леваневців, 25: на землі Міністерства оборони України та землі комунальної власності територіальної громади м. Миколаєва. Зазначене рішення міської ради було прийнято відповідно до звернення Міністерства оборони України від 20.12.2005 №303/1/4/6982 та наданої схеми розподілу земель на території військового містечка №62 по вул. Леваневців, 25, на землі Міністерства оборони України та землі комунальної власності територіальної громади м. Миколаєва, у зв′язку з передачею відомчого житлового фонду квартирно-експлуатаційної частини Миколаївського району Міністерства оборони України до комунальної власності Миколаївської міської ради та відчуження нерухомого військового майна, нежитлових будівель та споруд згідно з договорами купівлі-продажу та міни між Міністерством оборони України та юридичними особами, звернення Південного управління капітального будівництва Міністерства оборони України від 12.12.2005 №14253/05-03-17р щодо проектування та будівництва житла для військовослужбовців на землях Міноборони України за планами Міноборони України.

Міністерству збройних сил України залишено в постійному користуванні земельну ділянку площею 165144 кв.м для обслуговування майнового комплексу по вул. Леваневців, 25, земельну ділянку площею 335808 кв.м передано до земель комунальної власності територіальної громади міста Миколаєва.

Рішення Миколаївської міської ради від 22.12.2006 №9/61 квартирно-експлуатаційному відділу м. Миколаєва передано в постійне користування земельну ділянку загальною площею 165584 кв.м, з віднесенням її до земель громадського призначення (оборони), для обслуговування майнового комплексу військового містечка №62 по вул. Леваневців, 25.

Земельна ділянка «зеленої зони» в мікрорайоні «Леваневців» залишилася в землях комунальної власності територіальної громади міста Миколаєва.

Державний акт на право постійного користування земельною ділянкою КЕЧ м. Миколаєва від 31.05.1995 №346 погашено рішенням міської ради від 22.12.2006 №9/61.

Станом на 06.06.2013 з боку КЕЧ державний акт на право постійного користування на земельні ділянки площею 165584 кв. м не оформлено.

На даний час в судах за участю Миколаївської міської ради, за позовом прокуратури, з питань земельних відносин в мікрорайоні «Леваневців» знаходяться такі справи:

1. Миколаївський окружний адміністративний суд. Адміністративна справа за позовом прокуратури міста Миколаєва до Миколаївської міської ради про визнання протиправним та скасування пунктів 12-26 розділу 1 рішення Миколаївської міської ради від 14.02.2013 №25/33 «Про надання дозволів на складання проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок юридичним особам, громадянам та внесення змін до рішень міської ради по Заводському району м. Миколаєва».

Відповідно до п.12-26 розділу 1 оскаржуваного рішення міська рада вирішила надати дозволи на складання проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок №№1-12, 16-18 по вул.Леваневців м.Миколаєва, за рахунок земель ПП «ЛК Трейдер Україна», з метою передачі їх у власність, для будівництва та обслуговування індивідуальних житлових будинків та господарських споруд громадянами Купині І.М., Сліжевській С.А., Варакуті Є.Ю., Сліжевському С.М., Андреєвій І.В., Сліжевській В.С., Купині І.П., Крилову А.Л., Кузнецовій А.А., Телешко А.М., Соболєвій О.Д., Купині П.П., Козликіній О.І., Помаріній Ю.М., Тхір І.А.

Ухвалою суду від 14.06.2013 по справі №814/2040/13-а вжито заходів забезпечення адміністративного позову:

- зупинено дію пунктів 12-26 рішення Миколаївської міської ради від 14.02.2013 №25/33;

- заборонено Миколаївській міській раді вчиняти дії, направлені на затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність Купині І.М., Сліжевській С.А., Варакуті Є.Ю., Сліжевському С.М., Андреєвій І.В., Сліжевській В.С., Купині І.П., Крилову А.Л., Кузнецовій А.А., Телешко А.М., Соболєвій О.Д., Купині П.П., Козликіній О.І., Помаріній Ю.М., Тхір І.А. по вул. Леваневців у м. Миколаєві.

Розгляд справи триває.

Потрібно зазначити, що на пункти 12-26 розділу 1 рішення Миколаївської міської ради від 12.02.2013 №23/33 надійшло подання прокуратури міста Миколаєва від 03.04.2013 №(15-01) 2998 вих. – 13, в задоволені якого рішенням міської ради від 16.05.2013 №28/24 відмовлено.

2.Заводський районний суд міста Миколаєва. На розгляді знаходиться 19 позовів Миколаївського міжрайонного прокурора з нагляду за додержанням законів у природоохоронній сфері до Миколаївської міської ради про визнання незаконним та скасування рішення Миколаївської міської ради від 04.09.2009 №36/61 в частині надання дев′ятнадцяти громадян у власність земельних ділянок по пров. Авіаційному у м. Миколаєві; визнання недійсними державних актів на право власності на земельні ділянки, виданих 19 громадянам та скасування їх державної реєстрації, повернення земельних ділянок.

У справах відкрито провадження та вони призначені до розгляду.

На адресу редакції ТК «ICTV» надіслано лист від 26.06.2013 № 916/0/05-3/1-13.

Миколаївський обласний центр зайнятості відповідно до ст. 37 Закону України «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні» вважає за необхідне відреагувати на статтю Дмитра Юрчака «Честно о безработице – исследования Николаевской «Свободы», розміщену 19.09.2013 на сайті Mukola.net, оскільки матеріали «дослідження» викладено в односторонньому порядку (особиста думка автора подається, як факт), без коментарів спеціалістів центру зайнятості, урахування документів, інструкцій, які регулюють роботу Державної служби зайнятості тощо.

Протягом січня-вересня 2013 року в Центральному районному центрі зайнятості м.Миколаєва перебували на обліку 3444 особи, що на 209 осіб більше, ніж звернулися за аналогічний період 2012 року. Працевлаштовано 1343 особи.
За період з 01.09.2013 по 19.09.2013 року зареєстровано 167 осіб, з них статус безробітного надано 123 особам, 41 особа отримала консультаційні послуги у спеціалістів відділу організації працевлаштування, працевлаштовано 84 особи.
Центральний районний центр зайнятості, як і всі центри зайнятості України базового рівня, при наданні послуг шукачам роботи і роботодавцям користуються Єдиною технологією надання соціальних послуг населенню (ЄТНаСП).
Центральний районний центр зайнятості обслуговує клієнтів без перерви. Спеціалісту з працевлаштування (особистому консультанту) встановлюється відповідний час для обслуговування клієнтів:
– які вперше звернулися до центру зайнятості за послугами з працевлаштування – 30 хвилин;
– яким призначені повторні відвідування центру зайнятості – 20 хвилин;
– які самостійно знайшли інформацію про вільні робочі місця в секторі самостійного пошуку вакансій або яким робота знайдена за допомогою ЄІАС(.NET) за їхньої відсутності в центрі зайнятості – 10 хвилин;
– спеціалізований прийом – до 30 хвилин (наступний прийом для клієнтів з інвалідністю, особам, що належать до групи соціальних ризиків тощо).
– мають закриту ПК (персональну картку) та звернулись з метою перереєстрації – 30 хвилин.
Згідно регламенту робочого часу у кожного спеціаліста - особистого консультанта відділу організації працевлаштування населення Центрального РЦЗ зарезервований час для здійснення первинного прийому: 4 прийоми по 30 хвилин на обслуговування клієнтів, які вперше звернулися до центру зайнятості за послугами з працевлаштування, інший робочий час спеціалісти працюють з тими клієнтами, які перебувають на обліку в центрі зайнятості.
В Центральному РЦЗ прийом здійснюють 5 спеціалістів-особистих консультантів відділу організації працевлаштування населення та за необхідністю 2 спеціаліста відділу активної підтримки безробітних, згідно наказів Центрального РЦЗ № 7 від 11.01.2013 року та № 246 від 08.08.2013 року. Необхідність залучити спеціалістів відділу активної підтримки до здійснення реєстрації незайнятих громадян, проведення наступних прийомів, наступних непризначених прийомів, послуг з підбору роботи виникла у зв’язку зі збільшенням чисельності осіб, які звернулись до центру зайнятості у 2013 році.
Є випадки, коли особи, отримавши консультацію щодо реєстрації у службі зайнятості та запрошення на первинний прийом, не з’являються у призначений час.
Що стосується документів необхідних для реєстрації: відповідно до Постанови КМУ №198 від 20.03.2013 р. «Про затвердження Порядку реєстрації, перереєстрації та ведення обліку безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу» – однією з підстав для відмови у наданні статусу безробітного є відсутність на дату звернення документів (паспорта громадянина України або тимчасового посвідчення громадянина України, облікової картки платника податків, трудової книжки (цивільно-правового договору, чи документу, що підтверджує період зайнятості), у випускників ВНЗ, які навчались за державним замовленням і звернулись до ЦЗ протягом року з дня закінчення навчання – направлення на роботу, довідку про надання можливості самостійного працевлаштування (затверджена постановою КМУ від 22.08.1996 р №922 «Про порядок працевлаштування випускників вищих навчальних закладів, підготовка яких здійснювалась за державним замовленням), а ті, що навчались на контрактній основі, довідку НЗ про підтвердження форми навчання, у членів особистого селянського господарства - довідка про припинення ведення особистого селянського господарства, видана сільською, селищною або міською радою за місцезнаходженням земельної ділянки, у військовослужбовців, звільненим за скороченням штату або станом здоров’я, військового квитка.
Відсутність довідки про проходження флюорографії не є підставою для відмови у реєстрації та у наданні статусу безробітного.
Протягом вересня відмовлено у наданні статусу безробітного 26 особам. Підставами для відмови у наданні статусу безробітного було:
- встановлення факту зайнятості особи (особа зареєстрована як ФОП),
- відсутні відомості про останнє місце роботи,
- відсутність на дату звернення документів, необхідних для реєстрації,
- письмова відмова особи від підходящої роботи.
Починаючи з 29.10.2011 року згідно постанови КМУ від 29.010.2011 р № 1080, якою внесено зміни до Порядку реєстрації, перереєстрації та ведення обліку громадян, які шукають роботу, і безробітних №219 від 14.02.2007 року особи можуть бути зареєстровані як такі, що шукають роботу та безробітні і отримувати соціальні послуги незалежно від реєстрації місця проживання чи перебування.
Протягом січня–вересня 2013 р. на обліку у Центральному РЦЗ перебувало 978 осіб, що звернулись не за місцем постійного проживання, що складає 28.1% від загальної кількості осіб, що перебували на обліку. За вересень зареєстровано не за місцем постійного проживання 42 особи, що складає 24.6% від загальної кількості зареєстрованих осіб, з них:
Ленінський район - 6 осіб
Заводський – 11осіб
Корабельний – 4 особи
Жовтневий – 2 особи
Первомайський – 2 особи
Южноукраїнський – 1 особа
Арбузинський – 2 особи
Миколаївський – 2 особи
Снігурівський – 1 особа
Первомайський – 1 особа
Очаківський – 3 особи
Врадіївський – 2 особи
Доманівський – 1 особа
Єланецький – 1 особа
Кривоозерський – 2 особи
Вознесенський – 1 особа
З питання повторного звернення осіб до Центрального РЦЗ інформуємо, що у вересні 2013 року 7 осіб звернулися двічі: перший раз отримали консультаційну послуг у зв’язку з тим, що на момент реєстрації:
- була відсутня облікова картка платника податків;
- мали розбіжності між паспортними даними та даними облікової картки платника податків;
- були відсутні оригінали документів (паспорт, картка платника податків).
Звернувшись повторно, зазначені особи були зареєстровані у Центральному РЦЗ та станом на сьогоднішній день перебувають на обліку як безробітні.

Володимир Сорокін, в.о.директора Миколаївського обласного центру зайнятості

Щодо діяльності ДП "Миколаївський облавтодор"

Миколаївська облдержадміністрація розглянула інформацію адвоката Дугіль О. щодо фінансових порушень при проведенні ремонту доріг у Миколаївській області, оприлюднену в Інтернет-виданні "Економічна правда", та повідомляє таке.
За інформацією Служби автомобільних доріг у Миколаївській області адвокат Дугіль О. заангажовано висвітлювала питання, оскільки представляла в суді інтереси ВАТ «Первомайський кар’єр «Граніт», який позивався до ДП «Миколаївський облавтодор» про стягнення заборгованості в сумі 92,2 тис.грн. за начебто відгружену у 2011 році щебеневу продукцію, при цьому до суду представив неіснуючі видаткові накладні (підроблені підписи), що встановлено судовою експертизою. 5 серпня 2013 року Господарський суд Миколаївської області виніс рішення про відмову в позовних вимогах ВАТ «Первомайський кар’єр «Граніт», яким наприкінці серпня подано Апеляційну скаргу до Одеського апеляційного господарського суду.
Стосовно виявлених порушень при ревізії фінансово – господарської діяльності Служби. Дійсно, державна фінансова інспекція у Миколаївській області за результатами ревізії нібито встановила порушень на суму 18,7 млн.грн., про що видала вимогу про усунення порушень. У 2012 році зазначена вимога оскаржена Службою в Миколаївському окружному Адміністративному суді і 22 травня 2013 року розглянувши дану справу по суті, суд скасував вимогу ДФІ в повному обсязі, тим самим визнав доводи та обвинувачення ДФІ у Миколаївській області безпідставними та вимогу протиправною. На зазначене рішення ДФІ у Миколаївській області подано Апеляційну скаргу до Одеського апеляційного суду. Слід зазначити, що по ДП «Миколаївський облавтодор» порушення склали 66,6 тис.грн., або 0,4% від нібито виявлених.
У 2010 році перевірка фінансово – господарської діяльності не виявляла порушень по ДП «Миколаївський облавтодор» на суму 25 млн.грн, приведений факт є надуманим. По перевірці 2010 року до теперішнього часу тривають судові процеси в Миколаївському окружному Адміністративному суді, де Служба доводить неправомірність вимог ДФІ у Миколаївській області.
ДП «Миколаївський облавтодор» виграє тендери на експлуатаційне утримання доріг, а не будівництво, так як це єдине підприємство в області, яке може забезпечити безперебійне обслуговування доріг в кожному районі (заходи по безпеці руху, зимове утримання, ямковий ремонт та інші роботи), має необхідну техніку для цього та працівників відповідної кваліфікації.
Фінансування за другий квартал 2010 – перше півріччя 2012 року, що склало 812,1 млн.грн., направлено не тільки на експлуатаційне утримання, по якому підрядником виступав ДП «Миколаївський облавтодор», а і реконструкцію, капітальний та поточний ремонти доріг області. ДП «Миколаївський облавтодор» із зазначених кошів отримав 177,3 млн.грн., що становить 40% від мінімальної потреби на утримання доріг на цей період (426 млн.грн.)
Виходячи з наведеного вище, факти, викладені у критичному зауваженні, в своїй більшості не відповідають дійсності, перекручені, викладені не враховуючи реального стану справ та є реакцією адвоката на програну справу в суді.

Інформацію із зазначеного питання надіслано інтернет-виданню "Економічна правда" (від 03.09.2013№1270/0/05-3/1-13) .

Коментар Миколаївської облдержадміністрації щодо закриття школи соціальної реабілітації

Миколаївська облдержадміністрація розглянула інформацію, оприлюднену телеканалом "Україна" 28.08.2013 року, з приводу закриття школи соціальної реабілітації та повідомляє таке.
28 серпня 2013 року директор департаменту освіти, науки та молоді Мельніченко В.О. провів зустріч з ініціативною групою батьків дітей, які навчались в Миколаївській загальноосвітній школі соціальної реабілітації.
В ході зустрічі директор департаменту надав роз’яснення батькам, що питання функціонування шкіл соціальної реабілітації дітей належить виключно до компетенції Міністерства освіти і науки України.
Наразі в Кабінеті Міністрів України розглядається питання щодо закриття таких шкіл. Школи соціальної реабілітації планується залишити тільки в Кіровоградській та Запорізькій областях, в них будуть навчатися діти, які скоїли злочин та засуджені.
Діти зі шкіл соціальної реабілітації будуть переведені в загальноосвітні школи, які знаходяться поблизу місця їх проживання. Ці діти не мають якихось захворювань, фізичних вад, щоб перешкоджали їм повноцінно навчатися в загальноосвітніх школах. Педагоги загальноосвітніх шкіл сприятимуть адаптації цих дітей до навчального процесу.

З даного питання 28 серпня 2013 року директор департаменту освіти, науки та молоді Мельніченко В.О. надав коментар місцевим та центральним засобам масової інформації, в тому числі і телеканалу "Україна".

Роз’яснення щодо виплати заробітної плати працівникам бюджетної сфери м.Первомайськ

Миколаївська облдержадміністрація надає роз′яснення з приводу інформації, розміщеної на Інтернет-сайті «Novosti N» 20.08.2013 р.
За інформацією Первомайської міської ради та департаменту фінансів облдержадміністрації протягом січня-липня 2013 року видатки на виплату заробітної плати з нарахуваннями по всіх галузях, що фінансуються з міського бюджету міста Первомайськ, профінансовано у повному обсязі в сумі 68,5 млн.грн., із них на галузь охорона здоров’я – 23,1 млн.грн. У серпні ц.р. без затримки виплачено аванс працівникам бюджетних установ міста в сумі майже 3,0 млн.грн., із них медичним працівникам – 1,4 млн.грн. Таким чином, наразі критична ситуація по забезпеченню лімітними призначеннями на зазначені видатки взагалі відсутня. Аванс та заробітна плата працівникам бюджетних установ міста виплачуються своєчасно та в повному обсязі, в тому числі і по закладах охорони здоров’я міста.
Враховуючи фактичне споживання енергоносіїв минулого року, затверджені обсяги на 2013 рік, та те що збільшення тарифів на ці послуги у січні-серпні 2013 року не відбувалося, затверджених лімітних призначень у бюджеті міста Первомайська на видатки для розрахунків бюджетними установами за спожиті енергоносії до кінця року достатньо.
Кредиторська заборгованість по вищевказаних видатках протягом семи місяців поточного року не виникала, станом на 21.08.2013 року відсутня.
Ситуація щодо забезпечення своєчасності та в повному обсязі виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ міста знаходиться на постійному контролі.

На адресу редакції «Novosti N» надіслано лист від 22.08.2013 № 4346/03.1-13.

Про реорганізацію лікарні у с.Олександрівка Вознесенського району Миколаївської області

Миколаївська облдержадміністрація щодо реорганізації лікарні у с. Олександрівка Вознесенського району Миколаївської області, про що йшлося в інформаційній програмі «Подробности» 4 серпня 2013 року інформує таке.
За інформацією управління охорони здоров’я облдержадміністрації Олександрівська селищна рада рішенням від 22.12.2010 №5 передала окреме індивідуально визначене майно Олександрівської міської лікарні у спільну власність територіальної громади Вознесенського району. Одночасно з майном до відділу охорони здоров’я Вознесенської райдержадміністрації передано і штатну чисельність закладу.
Розпорядженням голови Вознесенської райдержадміністрації від 19.12.2012 № 1014-р на базі переданого комунального майна створено Олександрівську амбулаторію загальної практики/сімейної медицини зі штатною чисельністю 33,75 од.
До складу Олександрівської міської лікарні входило 20 ліжок цілодобового терапевтичного стаціонару, 20 ліжок денного стаціонару, фізіотерапевтичний кабінет, лабораторія та поліклінічне відділення, в якому проводився прийом хворих лікарями загальної практики/сімейної медицини, дільничними лікарями, лікарем-стоматологом, лікарем акушер-гінекологом. Штатна чисельність закладу складала 59 ставок (які обіймали 56 фізичних осіб): лікарів – 9,5 ставки, середніх медпрацівників – 28,75 ставок, молодшого медперсоналу – 8,5 ставок, інших – 12,75 ставок. Штатна чисельність АЗПСМ, у порівнянні з Олександрівською міською лікарнею, зменшена на 25,25 штатних одиниць, які обіймали 20 осіб (8 осіб звільнено в зв’язку з виходом на пенсію, 8 переведено до Миколаївського обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф та 4 особи – працівники харчоблоку та пральні звільнені в зв’язку з реорганізацією). Штатна чисельність лікарів залишилась практично незмінною (9,5 - 8,75 шт. од.)
Скорочення відбулось за рахунок заміни цілодобового стаціонару стаціонаром денного перебування, закриття харчоблоку та пральні.
Невідкладна допомога, як і раніше надається бригадою швидкої медичної допомоги, яка на даний час входить до складу Миколаївського обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф.
З 01.01.2013 року розпочала свою роботу Олександрівська амбулаторія загальної практики/сімейної медицини, яка має штатну чисельність 33,75 ставок, що повністю відповідає потребам населення смт. Олександрівка у наданні медичної допомоги.
В Олександрівській амбулаторії ЗПСМ працює денний стаціонар на 20 ліжок, фізіотерапевтичний кабінет, лабораторія.
Обстеження стаціонарних хворих проводиться в лабораторії закладу, перелік обстежень за своїм складом не змінився (загально-клінічні аналізи, загальний аналіз сечі, крові, калу на паразитози, мікроскопія мокротиння та ЕКГ-обстеження), тобто якість обстежень не погіршилась.
Всі інші види обстежень та консультації лікарів суміжних спеціальностей (ендокринолог, окуліст, хірург, невролог та ін.), як і раніше, проводяться у Вознесенській ЦРЛ.
Медична допомога населенню надається в повному обсязі, аналізи досліджують в лабораторії закладу.
Хворі, що перебувають у середньому та важкому стані, як і раніше, направляються на лікування до Вознесенської ЦРЛ (відстань трасою 18 км). Госпіталізацію хворих забезпечено шляхом направлення до цілодобового стаціонару ЦРЛ санітарним транспортом.
Відпуск фізіотерапевтичних процедур хворим проводиться медичною сестрою кабінету, яка у березні поточного року пройшла курси підвищення кваліфікації.
На даний час в зв’язку з виходом в ефір на Вашому каналі матеріалу щодо реорганізації лікарні у с. Олександрівка Вознесенського району Миколаївської області, в котрий раз розпочала роботу комісія управління охорони здоров’я облдержадміністрації. Комісія аналізує організацію надання медичної допомоги населенню смт Олександрівка за останні 3 роки. 08.08.2013 року начальник управління та члени комісії зустрілись з працівниками амбулаторії. Під час зустрічі обговорено проблемні питання.
Окрім того, 8 серпня 2013 року в смт Олександрівка відбулася зустріч голови райдержадміністрації Кучера О.Б. з ініціативною групою громадян з питань відновлення роботи Олександрівської міської лікарні. 13 серпня 2013 року планується спільне засідання депутатських комісій селищної ради для розгляду спірних питань та прийняття узгодженого рішення.

Роз′яснення з приводу харчування дітей в оздоровчому таборі «Альбатрос» у с.Рибаківка

Миколаївська облдержадміністрація надає роз′яснення з приводу харчування дітей в оздоровчому таборі «Альбатрос» у с.Рибаківка.
За узгодженням з адміністрацією табору «Альбатрос» працівниками департаменту освіти, науки та молоді облдержадміністрації, головного управління Держсанепідслужби у Миколаївській області вивчено стан організації харчування та утримання дітей в дитячому оздоровчому таборі «Альбатрос».
Вартість набору продуктів для позашкільних оздоровчих таборів згідно з додатком 6 до постанови Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004 року №1591 за середньостатистичними цінами по Миколаївській області у червні становить 34,90 грн. Вартість набору продуктів відповідно до калькуляції оздоровчого табору «Альбатрос» становить 45 грн. Харчування здійснюється відповідно до перспективного двотижневого меню, узгодженого із санітарно-епідеміологічною станцією. Вибірковою перевіркою встановлено, що суттєві відхилення денного меню від відповідного дня перспективного меню відсутні.
Інфекційних захворювань та отруєнь з початку оздоровчого сезону не зареєстровано.
Харчоблок забезпечено технологічним та холодильним обладнанням, проточною холодною та гарячою доочищеною водою, достатньою кількістю столового та кухонного посуду. Склад та площа виробничих приміщень відповідають діючим нормам. Санітарно-гігієничний стан харчоблоку задовільний , склад та площа виробничих приміщень відповідають діючим нормам. Терміни та умови зберігання продуктів харчування витримуються.
На момент відвідування табору продукти харчування були в наявності згідно з перспективним меню в асортименті (м'ясо, риба, кисломолочні продукти, ковбаса, овочі, фрукти) .
На конкурсних торгах у Миколаївській області пропозицію оздоровчого табору «Альбатрос» у 2013 році відхилено, оскільки відсутній акт про готовність табору до оздоровчого сезону, в довідку про наявність матеріально- технічної бази включено недостовірні дані.
В таборі оздоровлюється 240 дітей Дніпропетровської, Волинської, Львівської та Рівненської областей за договорами, укладеними управлінням у справах дітей Амур - Нижньодніпровської районної ради у м. Дніпропетровську, Луцькою міською радою, департаментом з питань освіти, науки, сім'ї та молоді Львівської обласної державної адміністрації, КЗ ЛОР «Сокольська санаторна школа-інтернат» Рівненської області.
У бесідах з дітьми різних вікових категорій, відповідальними з боку сторін, які уклали договори на оздоровлення, багатодітними матерями, які оздоровлюються в таборі з дітьми за обласною Програмою підтримки багатодітних сімей у Львівській області, з'ясовано, що претензії до якості харчування, утримання дітей та організації дозвілля відсутні.

На адресу редакції ТК «ICTV» надіслано лист від 25.07.13 №999-05/06.

Роз′яснення з приводуземельного конфлікту у селі Кам′яна Балка Первомайського району

Миколаївська облдержадміністрація надає роз′яснення з приводу земельного конфлікту у селі Кам′яна Балка Первомайського району, жителі якого невдоволені як виконуються договори оренди з агрофірмою А. Корнацького, про що йшлося в інформаційній програмі «Новини» 1 липня 2013 року.

За інформацією головного управління Держземагентсва у Миколаївській області відповідно до вимог частини 1 статті 2 Закону України «Про оренду землі» відносини, пов′язані з орендою землі регулюються Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України, законами України, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, а також договором оренди землі.

Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди.

Орендна плата може справлятися у грошовій, натуральній та відробітковій (надання послуг орендодавцю) формах.

Сторони можуть передбачати в договорі оренди поєднання різних форм орендної плати.

Орендна плата за земельні частки (паї) встановлюється, як правило, у

у грошовій формі. За добровільним рішенням власника земельної частки (паю) орендна плата за земельні частки (паї) може встановлюватися у натуральній формі.

Орендна плата за земельні ділянки, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, переглядається за згодою сторін.

Вимогами частини 1 статті 24 Закону передбачено, що орендодавець має право вимагати від орендаря:

використання земельної ділянки за цільовим призначенням згідно з договором оренди;

дотримання екологічної безпеки землекористування та збереження родючості ґрунтів, додержання державних стандартів, норм і правил;

дотримання режиму водоохоронних зон, прибережних захисних смуг, зон санітарної охорони, санітарно-захисних зон, зон особливого режиму використання земель та територій, які особливо охороняються;

своєчасного внесення орендної плати.

Згідно з вимогами статей 30 – 32, 35 Закону зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін.

У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.

Договір оренди землі припиняється в разі:

закінчення строку, на який його було укладено;

викупу земельної ділянки для суспільних потреб та примусового відчуження земельної ділянки з мотивів суспільної необхідності в порядку, встановленому законом;

поєднання в одній особі власника земельної ділянки та орендаря;

смерті фізичної особи-орендаря, засудження його до позбавлення волі та відмови осіб, зазначених у статті 7 цього Закону, від виконання укладеного договору оренди земельної ділянки;

ліквідації юридичної особи-орендаря;

відчуження права оренди земельної ділянки заставодержателем;

набуття права власності на житловий будинок, будівлю або споруду, що розташовані на орендованій іншою особою земельній ділянці;

припинення дії договору, укладеного в рамках державно-приватного партнерства (щодо договорів оренди землі, укладених у рамках такого партнерства).

Договір оренди землі припиняється також в інших випадках, передбачених законом.

Договір оренди землі може бути розірваний за згодою сторін. На вимогу однієї із сторін договір оренди може бути достроково розірваний за рішенням суду в порядку, встановленому законом.

Розірвання договору оренди землі в односторонньому порядку не допускається, якщо інше не передбачено законом або цим договором.

На вимогу однієї із сторін договір оренди землі може бути достроково розірваний за рішенням суду в разі невиконання сторонами обов'язків, передбачених статтями 24 і 25 цього Закону та умовами договору, в разі випадкового знищення чи пошкодження об'єкта оренди, яке істотно перешкоджає передбаченому договором використанню земельної ділянки, а також на підставах, визначених Земельним кодексом України та іншими законами України.

Спори, пов'язані з орендою землі, вирішуються у судовому порядку.

Враховуючи викладене, Законом визначено способи вирішення питань, пов’язаних з орендою землі, - за згодою сторін (орендаря і орендодавця) або в судовому порядку.

Відповідно до вимог пункту «в» статті 5 Земельного кодексу України земельне законодавство базується на принципі невтручання держави в здійснення громадянами, юридичними особами та територіальними громадами своїх прав щодо володіння, користування, розпорядження землею, крім випадків передбачених законом.

З метою сприяння у вирішенні проблемних питань селян у рамках чинного законодавства 24 червня 2013 року відбулась зустріч голови Первомайської райдержадміністрації Б.Демченко з жителями с. Кам’яна Балка, під час якої керівник району запропонував селянам юридичну та правову підтримку.

Голова Миколаївської облдержадміністрації М.Круглов направив звернення власників земельних паїв до прокуратури Миколаївської області та Управління МВС України у Миколаївській області.

Інформацію надіслано на адресу редакції ТК «24 канал» листом від 03.07.2013 №961/0/05-3/1-13.

Роз′яснення з питання використання земель військового містечка № 62 в м. Миколаєві

Щодо виплати заборгованості по заробітній платі працівникам ДП «Суднобудівний завод ім. 61 комунара»

Миколаївська облдержадміністрація повідомляє, що дійсно на підприємстві спостерігається складна ситуація, тривалий час існують борги з виплати заробітної плати.
За інформацією керівництва заводу, заборгованість з виплати заробітної плати за станом на 17.06.2013 становить 19,5 млн.грн., у тому числі 4,4 млн.грн. – перед звільненими працівниками. За період з листопада 2012 року по травень 2013 року з 8,5 млн.грн. отриманих підприємством понад 6 млн.грн., або 71% коштів направлено на погашення заборгованості з виплати заробітної плати.
На цей час керівництву ДП «Суднобудівний завод ім. 61 комунара» не було надано жодних матеріалів щодо конкретних злочинів або порушення карної справи відносно посадових осіб підприємства.
З метою погашення заборгованості по заробітній платі Миколаївська облдержадміністрація всебічно сприяє ДП «Суднобудівний завод ім. 61 комунара» та ДК «Укроборонпром», як органу управління, в реалізації заходів щодо активізації виробничої діяльності, зокрема виконання робіт з судноремонту; розширення виробничої кооперації з підприємствами військово-промислового комплексу України, здійснення реалізації майна, що не задіяне у виробничо-господарській діяльності підприємства тощо.

Миколаївська облдержадміністрація триматиме на контролі ситуацію на підприємстві та вживатиме, в межах повноважень, вичерпних заходів для погашення заборгованості з виплати заробітної на ДП «Суднобудівний завод ім. 61 комунара» та активізації виробничої діяльності.

Щодо екологічної ситуації в м.Нова Одеса

Миколаївська облдержадміністрація повідомляє, що з метою покращення екологічної ситуації в м.Нова Одеса, яка склалася в результаті діяльності ТОВ «Молочна компанія Дружба» вжито наступних заходів.
27 травня ц.р. проведено засідання комісії за участю голови Новоодеської райдержадміністрації, голови районної ради, міського голови, начальника Новоодеського міжрайонного управління Держсанепідслужби, керівництва ТОВ «Молочна компанія Дружба». За результатами засідання комісії було надано ряд рекомендацій щодо розробки заходів по покращенню екологічної ситуації в місті Нова Одеса.
За дорученням голови Новоодеської райдержадміністрації на виконання вищевказаних заходів товариством було зупинено скид технологічних стоків до біоставу. ТОВ «Молочна компанія Дружба» проводить обробіток біоставу біологічно активними препаратами, які зменшують його негативний вплив на навколишнє середовище. Товариством ведеться робота по проектуванню будівництва цеху з утилізації та переробки молочної сироватки, вартість якого складає майже 11 млн.грн. Заплановано до кінця 2013 року провести реконструкцію станції попередньої очистки стічних вод з метою доведення їх до допустимих нормативів для скиду на очисні споруди міста.
При голові Новоодеської райдержадміністрації спільно з громадськістю постійно проводяться наради, на яких заслуховується керівництво підприємства з питань виконання заходів та контролюється їх виконання.

Інформацію про вжиті заходи надіслано на адресу редакції ТК «1+1» (вих. від 13.06.2013 №352/01-35/02)

Про закупівлю продуктів харчування для дошкільних та загальноосвітніх закладів

Миколаївська облдержадміністрація інформує стосовно фактів викладених на сайті «Лівий берег» (22.04.2013, 21:00) стосовно закупівлі неякісних продуктів за завищеними цінами для навчальних закладів Первомайської міської ради.

Управлінням освіти Первомайської міської ради дійсно проведено конкурсні торги на закупівлю продуктів харчування для дошкільних та загальноосвітніх закладів міста протягом 2013 року. За результатами торгів укладено 22 договори на очікувану вартість закупівлі 8487,1 тис.грн., з них на закупівлю овочів 3 договори на суму 481,6 тис.грн.

При формуванні відпускної ціни товару постачальником крім собівартості товару враховуються витрати на зберігання, доставку, транспортування продуктів, податки збори та платежі, рівень інфляції на поточний рік). Відповідно до укладених договорів відпускні ціни корегуються у процесі виконання договорів , наприклад у договорі ціна на яловичину 62 грн за кг, за статистичними даними у січні її ціна 63,42 грн, закупівля проведена за ціною 61 грн; яблука відповідно 12,5 грн-договір, статистика 7,36грн., закупівля-6 грн.
За результатами перевірки Прокуратури управлінням освіти Первомайської міської ради проведено виробничу нараду з медичними працівниками та відповідальними за організацію харчування в загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладах, видано наказ від 21.02.2013 року №78 «Про додаткові заходи з організації харчування дітей у загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладах», до дисциплінарної відповідальності притягнуто працівників 5 закладів освіти. Для підвищення контролю за якістю харчування, продуктів та сировини до перевірки вказаних питань залучається громадськість ( батьки дітей, які відвідують школи, дошкільні навчальні заклади). Відповідно до пункту 26 спільного наказу Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти України від 01.06.2005 №242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» санітарно-єпідеміологічною станцією здійснюється контроль за якістю харчування, відповідністю продуктів та сировини санітарним нормам, порушень щодо якості харчування, продуктів та сировини не виявлено.
Управлінням освіти і науки облдержадміністрації надіслано лист до редакції видання «Лівий берег».

Щодо житлових проблем багатодітної матері Вікторії Дворецької

В інформаційному матеріалі "Изнанка жизни: в Николаеве женщина с шестью детьми уже три года живет в подвале" Інтернет-видання Новости-N порушено проблемну ситуацію щодо умов проживання багатодітної родини Дворецької В.Й.

За дорученням голови Миколаївської облдержадміністрації проблемне питання розглянуто департаментом соціального захисту населення облдержадміністрації, службою у справах дітей облдержадміністрацій та виконавчим комітетом Миколаївської міської ради.

За результатами розгляду встановлено таке. Дворецька Вікторія Йосипівна, яка проживає по вул. Севастопольська, має шестеро дітей: Дворецький Володимир Миколайович, Дворецький Дмитро Миколайович, Дворецький Ярослав Миколайович, Дворецький Богдан Сергійович, Дворецька Маргарита Сергіївна та Дворецький Ростислав Сергійович.

Заявниця не працює, здійснює догляд за дитиною до досягнення нею трирічного віку.

З 01.11.2013 року заявниця перебуває на обліку у відділі соціальних виплат управління соціальних виплат і компенсацій Центрального району та отримує:

- допомогу при народженні п’ятої дитини (2011р.н.) у розмірі 1271,11 грн. та при народженні шостої дитини у розмірі 1485,00 грн.;

- допомогу на шістьох дітей одиноким матерям в сумі 2010,00 грн. щомісяця;

- допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку (на двох дітей) сума якої станом на 01.06.2014 - 260,00 грн. щомісяця.

21.05.2014 Миколаївським міським центром соціальних служб для дітей, сім'ї та молоді здійснено соціальне інспектування сім'ї та рішенням комісії з питань захисту прав дитини (03.06.2014р.) сім'я взята під соціальний супровід.

05.06.2014 службою у справах дітей адміністрації Центрального району було виявлено, що Дворецька В.Й. у зв’язку із загрозою переривання вагітності була госпіталізована до лікарні швидкої медичної допомоги. Діти залишились без нагляду в незадовільних побутових умовах, без продуктів харчування, тому дітей було вилучено з сім'ї. Володимир, Дмитро, Ярослав та Богдан влаштовані до комунального закладу "Миколаївський центр соціально-психологічної реабілітації дітей" Миколаївської обласної ради, Маргарита та Ростислав – до міської дитячої лікарні №2. Наразі діти проходять медичне обстеження.

Враховуючи, що Дворецька В.Й. перебувала на лікуванні, питання про позбавлення її батьківських прав, або відібрання дітей без позбавлення батьківських прав за рішенням суду наразі не розглядається.

За інформацією медичного закладу 19.06.2014 Дворецька В.Й. виписана з лікарні.

20.06.2014 сім’ю відвідають спеціалісти Миколаївського міського центру соціальних служб для дітей, сім'ї та молоді та служби у справах дітей з метою надання допомоги сім’ї.

За інформацію виконавчого комітету Миколаївської міської ради Дворецька В.Й. перебувала на контролі для виділення житла зі звільненого фонду. Сім’ї була надана, за її письмовою згодою, квартира по вул. Севастопольській для тимчасового проживання без реєстрації.

На підставі рішення виконавчого комітету Миколаївської міської ради від 26.01.2011 №87 вищевказана квартира може використовуватися тільки як маневровий фонд міста.

У лютому 2013 року головним спеціалістом відділу обліку та розподілу житла Миколаївської міської ради Зощенко О.А., членом громадської комісії з житлових питань Цегельною Н.М. за результатом виїзду до місця проживання Дворецької В.Й. було встановлено, що квартира знаходиться в дуже занедбаному стані, хоча на момент надання квартири стан її був задовільним.

Дворецька В.Й. перебуває на обліку потребуючих поліпшення житлових умов при виконавчому комітеті Миколаївської міської ради з 24.04.2008 року у загальній черзі по місту за №5608, у списках на першочергове отримання житла, як багатодітна сім’я – за №1712, у позачергових списках з 22.02.2013 - №404.

В черзі по місту попереду Дворецької В.Й. перебуває 20 багатодітних сімей, які мають 5 і більше дітей.

Квартиру, яка відповідає вимогам житлового кодексу, Дворецька В.Й. отримає по підходу черги.

Наразі, до підходу черги, вишукується можливість переселення Дворецької В.Й. та дітей з маневрового фонду в інше житло без зняття з черги.